Ha bármilyen okból el kíván állni a vásárlástól, akkor a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül értesítenie kell minket a döntéséről, a vonatkozó fogyasztóvédelmi törvények szerint. A visszaküldés okára nincs szükség. A szerződéstől való elállásról szóló értesítést a fogyasztó e-mailben küldheti el a következő címre: info@vitapur.hu. A 30 napos visszaküldési időszak azon a napon kezdődik, amikor a fogyasztó megkapja az árut. Minden visszaküldést, függetlenül attól, hogy az általunk vagy a fogyasztó által szervezett, a szlovéniai fő raktárunkba kell küldeni:
Skladišče Svilanit KamnikKovinarska cesta 4,
1241 Kamnik
Szlovénia
Ha már megkapta a terméket, és úgy dönt, hogy visszavonja, akkor vissza kell küldenie a terméket nekünk vagy egy meghatalmazott képviselőnek, és ennek az eljárásnak megfelelően az értesítéstől számított 30 napon belül. A termék visszaküldésének határideje akkor teljesül, ha a 30 napos időszak lejárta előtt visszaküldi.
A fogyasztó csak akkor felel a termék értékcsökkenéséért, ha az olyan kezelés eredménye, amely nem szükséges a termék jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának ellenőrzéséhez.
A visszavonás előtt a fogyasztó a termék jellemzőinek meghatározásához szükséges mértékben megvizsgálhatja és tesztelheti a terméket. A termék azonban a visszavonásra vonatkozó döntés után nem használható tovább. A fogyasztó felelős az értékvesztésért, ha ez a szükségesnél nagyobb mértékű kezelés miatt következik be.
A terméket sértetlenül és az eredeti mennyiségben kell visszaküldeni, kivéve, ha a termék a fogyasztó hibáján kívül megsemmisült, elkényeztetett, elveszett vagy mennyiségileg csökkent. A visszaküldési értesítés vagy a termék a határidőn belül elküldöttnek minősül, ha a szállítmányt a megadott határidőn belül kézbesítik.
A terméket az összes kísérő dokumentációval és a számlával együtt kell visszaküldeni. Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, a lehető leghamarabb, de legkésőbb a lemondási értesítés kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük a vételárat (kivéve, ha a kártyás fizetés még nem történt meg).
Azokban az esetekben, amikor kedvezményt vagy promóciós kódot alkalmaztak, ezeket az összegeket nem térítjük vissza, mivel kedvezményt jelentettek, és csak a kifizetett összeget térítjük vissza.
Adásvételi szerződések esetén visszatarthatjuk a visszatérítést, amíg a visszaküldött áru meg nem érkezik, vagy Ön bizonyítékot nem szolgáltat arra vonatkozóan, hogy az árut visszaküldték.
A visszatérítéseket ugyanazzal a fizetési móddal dolgozzuk fel, kivéve, ha kifejezetten alternatív módszert kértél, és nincsenek további költségek.
A fogyasztó nem jogosult a többletköltségek visszatérítésére, ha kifejezetten az általunk kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. A fogyasztónak értesítenie kell a vállalatot a visszaküldésről/panaszról e-mailben a info@vitapur.hu címen, mielőtt visszaküldi az árut. A vállalat csak akkor fedezi a visszaküldés szállítási költségeit, ha a visszaküldést előzetesen bejelentik. Ha a fogyasztó maga intézi a visszaküldést, a szállítási költségeket nem térítjük vissza.
Kiutasítási eljárás
Termék visszaküldése esetén kérjük, hogy a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül közölje döntését. A visszaküldés feldolgozásához a következő dokumentumokat és információkat kell benyújtani:
- A megvásárolt termék számlája.
- A visszaküldött termék képe.
- Egyértelmű jelzés az ügyfél preferenciájáról: szeretne-e cserét vagy visszatérítést.
A visszaküldés költségeit a Vitapur GmbH fedezi, ha a visszaküldést mi szervezzük. Ha az ügyfél maga szervezi meg a visszaküldést, vagy előzetes értesítés nélkül és a jelen visszaküldési eljárás utasításaival ellentétben, a visszaküldési szállítási költségeket teljes mértékben az ügyfél viseli. Ebben az esetben nem tudjuk garantálni a panasz időben történő feldolgozását sem.
Nem biztosítunk visszaküldési címkéket; ehelyett a(z) GLS begyűjti a csomagot az Ön címéről. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a tétel biztonságosan be van csomagolva az eredeti dobozába.
Mire van szükségünk tőled?
- A felvételi címed (ha eltér a kiszállítási címtől).
- A tétel átvételének kívánt dátuma GLS számára.
A(z) GLS nyugtát állít ki a csomag átvételekor. Ha visszaküldi nekünk a terméket, a visszatérítést azonnal feldolgozzuk. Ellenkező esetben megvárjuk, amíg a csomag megérkezik a raktárunkba.
Ha az áru átvételekor további károkat fedezünk fel, bizonyos százalékot levonhatunk a visszatérítésből. Ilyen esetekben előzetesen felvesszük Önnel a kapcsolatot.