Ha a fogyasztó már átvette az árut, és eláll a szerződéstől, köteles azt haladéktalanul, de legkésőbb az értesítéstől számított 30 napon belül visszaszolgáltatni vagy átadni a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által erre felhatalmazott személynek. A fogyasztó akkor tekinti úgy, hogy az árut időben visszaküldte, ha azt a 30 napos visszaküldési határidő lejárta előtt elküldi. Ilyen elállás esetén a fogyasztó csak az áru olyan kezelésből eredő értékcsökkenéséért felel, amely nem feltétlenül szükséges az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének meghatározásához. A termékek visszaküldésekor, a fent említett törvény rendelkezéseivel összhangban, a fogyasztót az áru közvetlen visszaküldésének költségén kívül semmilyen további költség nem terheli.
Mielőtt a fogyasztó úgy dönt, hogy eláll a vásárlástól, a tényállás megállapításához feltétlenül szükséges mértékben megvizsgálhatja és tesztelheti a terméket. A fogyasztó az elállásig nem használhatja tovább a terméket. Minden olyan "tesztelés" és egyéb, a fentiektől eltérő használat az áru használatának minősülhet, ami azt jelenti, hogy a fogyasztó felel az áru értékcsökkenéséért, ha a csökkenés olyan magatartásból ered, amely nem feltétlenül szükséges az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához. Az átvett árut sértetlenül és ugyanolyan mennyiségben kell visszaszolgáltatni, kivéve, ha az áru a fogyasztó hibáján kívül megsemmisült, megromlott, elveszett vagy mennyiségében csökkent. Az elállási nyilatkozatot vagy a terméket időben elküldöttnek kell tekinteni, ha a szállítmányt határidőn belül kézbesítik.
Az árut a fogyasztónak az összes kapcsolódó dokumentációval és a számlával együtt kell visszaküldenie. Az áru visszaküldése esetén a lehető leghamarabb, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük a vételárat, kivéve a kártyás fizetés esetén, ha azt még nem terhelték meg.
Olyan szerződéstől való elállás esetén, ahol kedvezménykódot vagy promóciós kódot váltottak be, ezeket az összegeket kedvezményként veszik figyelembe, és nem térítik vissza a felhasználónak. Csak a kifizetett összeg kerül visszatérítésre a felhasználónak.
Adásvételi szerződések esetében a vállalkozás visszatarthatja a kapott kifizetések visszatérítését mindaddig, amíg a fogyasztó át nem veszi a visszaküldött árut, vagy amíg a fogyasztó nem igazolja, hogy visszaküldte az árut, kivéve, ha a vállalkozás felajánlja a visszaküldött áru saját átvételének lehetőségét.
A vállalkozás a kapott fizetéseket a fogyasztónak ugyanazon a fizetési eszközzel fizeti vissza, amelyet a fogyasztó használt, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten kérte más fizetési eszköz használatát, és ennek következtében a fogyasztót nem terheli semmilyen költség.
A fogyasztó nem követelheti a felmerült többletköltségek visszatérítését, ha kifejezetten a vállalkozás által kínált legköltséghatékonyabb szabványos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott.
Visszatérési eljárás:
info@vitapur.hu, a termék fotóival együtt, hogy felgyorsíthassuk az eljárást.
Nincs visszaküldési címke, csak átvételi szolgáltatás. Nem kínálunk visszaküldési címkét, ehelyett a GLS átveszi a csomagot az Ön szállítási címén.
A csomagküldés nem igényel Öntől külön munkát, csak győződjön meg róla, hogy a tárgyat biztonságosan becsomagolta a mellékelt dobozba.
Amire szükségünk van Öntől:
- Egy átvételi cím, ha eltér a szállítási címtől.
- A GLS számára megfelelő időpont, amikor a GLS átveszi a küldeményt.
- A GLS a csomag kézbesítése után nyugtát állít ki Önnek. Ha elküldi nekünk, a pénzét azonnal visszatérítjük, ellenkező esetben megvárjuk, amíg a csomag megérkezik a raktárunkba.
Sérülésmentes Kérjük, legyen velünk őszinte, és tájékoztasson minket az árut ért esetleges sérülésekről. Ha az áru átvételekor további sérüléseket találunk, akkor levonhatunk egy százalékot a visszatérítéséből. Ebben az esetben előzetesen felvesszük Önnel a kapcsolatot.